Ինչպես ճիշտ շնչել ձայնը պաշտպանելու համար

Ճիշտ շնչառության դեպքում դու կարող ես որպես երգիչ լավագույն ձևով օգտագործել քո ունակությունները: Դա քեզ կօգնի ոչ միայն երգել, այլև հանգիստ լինել այն լարված պահերին, երբ ուշադրության կենտրոնում ես:

Քայլեր

1 Ազատ շնչել սովորելու գործում ամենակարևոր բանն է նկատել, թե ինչպես ես շնչում: Ինչքան ավելի շատ բան ես իմանում քո սովորությունների մասին, այնքան ավելի հեշտ կլինի լարվածությունը թողնել և հասնել շնչառության ազատ շրջանառման:
2 Նախ պետք է ուղիղ կանգնես, ոտքերդ մոտ 30 սմ. հեռու միմյանցից, ուսերդ էլ՝ հանգիստ:
 
3 Շունչ քաշիր այնպես, որ իրանդ լայնանա բոլոր ուղղություններով (ներքև դեպի աղիներդ, առաջ դեպի ստամոքս և կրծքավանդակդ, ետ դեպի մեջքի ներքևի հատվածը և կրծքավանդակը և վերև դեպի ուսեր [ինչևէ, զգույշ եղիր, որ ուսերդ վեր չբարձրացնես]):Ոչինչ տեղում չպահես, այսինքն մարմնին թույլ տուր անի այն, ինչ անում է: Շնչառությանդ թույլ տուր հպվի իրանիդ ամենաներքևի հատվածին, շնչիր այնքան խորը, ինչքան կարող ես: Երբ ավելի լավ կիրառես այս մեթոդը, մեջքդ և կողերդ շնչելիս ևս կբացվեն:
4 Առանց փորիդ մկանները սեղմելու պորտիդ շրջակայքը ներս տար դեպի մեջքդ: Երբ մատդ տեղադրում ես բերանիդ առջև, քո շնչառությունը պետք է տաք և զգացական լինի: Այն պետք է նաև լինի լուռ: Շնչելու ընթացքում ինչքան շատ աղմուկ է լինում, այնքան ավելի շատ լարվածություն կա:
5 Նկատիր շնչառությունդ ինչ էլ որ անես՝ երգելիս (կամ ցանկացած այլ գործիք նվագելիս), խոսելիս, վարժություններ անելիս կամ որևէ բան չանելիս:Ուշադրություն դարձրու, թե ինչ է տեղի ունենում շնչառության հետ, երբ տարբեր գործողություններ ես իրականացնում:
6 Շնչառական վարժություններ արա, որպեսզի մեծացնես դիաֆրագմայիդ նկատմամբ քո ունեցած հսկողությունը: Տոկունություն և ուժ ձեռք բերելու համար շունչ քաշիր չորս վայրկյան, պահիր չորս վայրկյան, հետո արտաշնչիր երկու վայրկյանում:Երբ կկարողանաս սա անել, փորձիր 6-6-6, հետո 8-8-8, մինչև 20-20-20 հասնելը, բայց քսանից ավել չանես:
7 Փորձիր չմտածել շնչառության մեջ վարպետանալու տեսանկյունից: Լավագույն մոտեցումը շարունակաբար ուսանող լինելն է:Այն պահին, երբ ենթադրում ես, թե վարպետացել ես ինչ-որ բանի մեջ, դադարում ես սովորել շարունակել:
8 Երբ երգում ես, պետք է այնպիսի զգացողություն ունենաս՝ իբր դիաֆրագմայիդ շրջակայքում կա գոտի (ոչ շունչ քաշելիս, այլ՝ արտաշնչելիս): Երգելիս ճիշտ շնչելն ամենակարևոր բանն է. դա նպաստում է, որ ձայնը լինի ազատ:

Խորհուրդներ.

  • Պարապիր խորը շնչելով և հնարավորինս երկար արտաշնչելով:

  • Փորձիր պարկել գետնին և շնչել: Սա կարող է նաև օգնել ավելի լավ երգել, քանի որ սա հանգստացնում է մկաններդ և մարմինդ:

  • Պատկերացրու, թե դիաֆրագմայիդ տարածքը փուչիկ է, որն ավելի է մեծանում, երբ օդը ներս է մտնում, և փոքրանում, երբ արտաշնչում ես:

  • Երբ արտաշնչում ես, պատկերացրու, թե վառած մոմ է դրված հենց դիմացդ, և պետք է խուսափես այն հանգցնել:

  • Ճիշտ շնչելու գործում կարևորը դիաֆրագմայիդ ճիշտ տեղը որոշելն է: Երբ երգում ես, դիաֆրագմադ պետք է միշտ լինի «հավասարակշռված» վիճակում:Երբ երգում ես, փորձիր ստամոքսդ ընդլայնել և ընդհանուր առմամբ երգել ստամոքսով, այլ ոչ թե կոկորդով:

    • Հենց հիմա խորը շունչ քաշիր և պահիր այն:

    • Մատներդ տեղադրիր կողերիդ մսալի մասի վրա, որտեղ որ դրանք միանում են մեկը մյուսին (եթե աղջիկ ես, ուրեմն կրծքալիդ հենց կենտրոնի ներքևում):

    • Արտաշնչելիս փորձիր այդ հատվածը պահել հավասարակշիռ և դուրս ցցված, բայց դրան մի սեղմիր: Սա խիստ բարդ բան է, և հավանաբար չի ստացվի առաջին մի քանի անգամը փորձելիս: Ինչևէ, դիաֆրագման այդ վիճակում պետք է լինի անընդհատ, երբ ձայն ես արտադրում: Սա երգեցողությունն ավելի է հեշտացնում:

  • Փորձիր չմտածել շնչառության մեջ վարպետանալու տեսանկյունից:

  • Երբ շունչ ես քաշում, պատկերացրու, թե դու վարդից հոտ ես քաշում:

Զգուշացումներ.

..

  • Եթե առանց ճիշտ շնչելու երգես, կարող ես վնաս հասցնել ձայնալարերիդ:

http://www.wikihow.com/Breathe-Correctly-to-Protect-Your-Singing-Voice 

Կիսվել կարծիքով

