Վակաժի գործնական մեթոդը

Նիկոլո Վակաժը կամ Վակայը (1790 — 1848) իտալացի կոմպոզիտոր էր և երգեցողության ուսուցիչ:  1832-ին նա գրում է իր Metodo pratico de canto (Գործնական երգեցողական մեթոդ) գործը: Այս գործը ցայսօր էլ շարունակում է մնալ շատ տարածված տարբեր շրջանակներում:

Ինչպես Վակայն ինքն է գրում, մեթոդը հատկապես օգտակար է սիրողական երաժիշտների համար, ովքեր չեն սիրում մոնոտոն վարժություններ կատարել երկար ժամանակ, սակայն ցանկանում են կատարելագործել իրենց երաժշտական կարողությունները: Ինչևէ, նա նաև նշում է, որ աշխատությունն օգտակար կլինի ցանկացած երաժշտի՝ անկախ նրա գիտելիքների մակարդակից:

vaccaj

Գիրքը թարգմանվել է անգլերեն, և գրքի հետ հասանելի է նաև ձայնային գրադարան:

Յուրաքանչյուր վարժության հետ միասին հեղինակը տալիս է նկարագրություն և ցուցումներ առ վարժությունների ճիշտ կատարում:

Հասանելի են գրքի տարբեր հրատարակություններ, որոնց վերահրատարակող մասնագետները Վակայի մեկնաբանություններից զատ ավելացնում են սեփական մեկնաբանությունները:

Օրինակ Մարկ Պրոբերտն իր տարբերակում նշում է. «Իմ նպատակն է Սինյոր Վակաժի մանկավարժական աշխատությունը դարձնել հասանելի բոլոր նրանց համար, ովքեր կցանկանան այն գործածել»:

ՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՋԻՆ. Գամմա

(իտալերեն՝ La Scala)

 

Վակայը գրում է. «Այս առաջին դասի համար վանկերը բաժանված են անսովոր ձևով, որպեսզի հնարավորինս փոխանցեն այն գաղափարը, թե ինչպես է պետք արտասանել երգելու ընթացքում. ինչպես շահարկել մեկ կամ ավել նոտաների երկարությունը՝ օգտագործելով ձայնավորները, բաղաձայնները կապելով հաջորդիվ եկող ձայնավորին: Սա ուսանողին նաև կօգնի սովորել երգել լեգատո (կապակցված ձևով), մի բան, որը հեշտությամբ հնարավոր չէ սովորել, այլ՝ լավ ուսուցչի կողմից տրվող ձայնային օրինակներին հետևելով»:

Սովորաբար վանկերն այսպես են բաժանվում. Man-ca sol-le-ci-ta, Վակայն այս վարժության մեջ դրանք բաժանել է այսպես. Ma-nca so-lle-ci-ta, որպեսզի ձայնավորները կպնեն միմյանց, և բաղաձայնները «չանջատեն» ձայնավորների հոսքը վանկերի վերջում:

Մեկ այլ մասնագետ իր կողմից ավելացնում է. «Արիետայի ֆրազները պետք է երգել Ադաջիո (դանդաղ), և ուսանողը պետք է շունչ վերցնի միայն այն հատվածներում, որտեղ հանգստի նշան է դրված: Ամենաբարձր նոտաներին մոտենալիս պետք է փորձել բերանակոկորդային ապարատը պահել հնարավորինս անշարժ և հանգիստ, որպեսզի ձայնը շարունակի դրված մնալ շնչառության վրա»:

Առաջին վարժությունը կարող եք լսել և ինքնուրույն կատարել այստեղ՝ պատուհանի ձախ կողում Voice range-ը հարմարացնելով ձեր ձայնին:

Advertisements

Կիսվել կարծիքով

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s