Նոր Երգ (ու Ստեղծելու Գործընթացը)

Սա իմ գրած նոր երգերից ա, վերջերս եղած թեմաներով (Բաղրամյանի ցույցեր). 
Նոտաները տեղադրում եմ բլոգի ընթերցողներիս համար էստեղ. Արի մեյդան.pdf

ԽՈՀԱՆՈՑԻՑ

Իմ դեպքում ամենակարևորը բառերն են, ու դրանք են որոշում մեղեդին (Մադոննան օրինակ հակառակն ա անում. սկզբում մեղեդի ա լսում պատրաստ, ու դրան ավելցնում ա իրա բառերը):

Մեղեդին գրելուց շատ քիչ բան եմ հաշվի առնում.

— ի՞նչ երգ ա լինելու տրամադրության առումով (ուրախ, տխուր),
— ինչի՞ վրա եմ շեշտ դնելու,
— ո՞նց եմ լուծելու տարբեր «տեխնիկական խնդիրներ»:

Տվյալ գործի դեպքում գիտեի, որ պետք ա լինի ուրախ, պարզ, թեթև գործ, ուստի գործածում եմ «ուրախ» ինտերվալներ ու ակկորդային պրոգրեսիա. մաժոր տերցիաներ, մեծ սեկունդաներ, 1-4-5-1 պրոգրեսիա, ու լրացուցիչ 2-րդ ակորդ (մաժոր գամմա):

Բառերը շատ պարզ են, կրկնվում են, հեշտ կլինի անգիր անելը: Քանի որ տարբեր մարդիկ են երգելու (տղա, աղջիկ, տարբեր տոնայնություններ), աշխատել եմ ընտրել մի տոնայնություն, որը միջին ստացվի (չնայած սա վիճելի ա, ու բոլորին հարմար չի էս տոնայնությունը, և ոչ մի տոնայնություն ունիվերսալ չի իհարկե): Էս նպատակին հասնելու համար դիմել եմ մոդուլացիայի օգնությանը, ու գործի ընթացում 1-ին ակկորդը դառնում ա 5-րդ, հետո գնում ա 5-4-2-1 պրոգրեսիա: Գուցե եթե ռիթմի հետ էլ միքիչ խաղայի, մոդուլյացիայի մասը («Ազատատենչ»-ից սկսվող) ավելի ընդգծվեր, իսկ էս դեպքում դա ընդգծել եմ ձախ ձեռքի (բասի) միջոցով՝ նվագելով օկտավա ինտերվալ:

Բառերի առումով, ընտրել եմ «չգենդերացված» բառապաշար («եղբայր, քույր» բառեր չկան), ներառել եմ կոչ առ գործողություն (արի մեյդան կամ Բաղրամյան / հայտնվի / դուրս արի, միացի մեզ), ու ընդգծել եմ «միանալու պայմանները». լինել ազատատենչ ու գիտակից, ու միանալ ինքնակամ: Գրական լեզվից խուսափել եմ, իմ առօրյա խոսակցական լեզվով եմ գրել (ոնց որ էս գրառման մեջ):

Եթե տեսության առումով բառերի ու տերմինների որոշ մասն անհասկանալի էր, հարցրու քոմենթների կամ ֆեյսբուքյան էջի միջոցով 🙂

Կիսվել կարծիքով

